olen yrittänyt löytää mihin Kaisan tiedot hävisivät vuoden 1900 jälkeen. henki kirjoissa hän näkyy kohdassa Juuka Vuokko köyhät. Vuoden 1910 henkikirjoista en häntä löydä. olen etsinyt muuttaneistakin, mutta ei löydy. Kaisa on syntynyt 27.8.1850 Nurmeksessa ja kuollut 10.5.1930 juuassa ja on viimeisessä löytämässäni kirjoissa Staffan ( Tahvo) Kortelaisen( s.15.2.1844 k.20.7.1891.) leski.
Aiemmissa 1895 ja 1890 hänen kotipaikkansa on Juuka Vuokko talo 14. olisin kiitollinen jos joku voisi minua tässä auttaa.
t. sametti
Kaisa Kortelainen.os Pyykkö
Re: Kaisa Kortelainen.os Pyykkö
Oletko katsonut läpi talot, joissa hänen lapsensa asuivat? (Seurattava tietysti rippikirja rippikirjalta tai henkikirjoista vähän heikommin.) Usein vanhempi leski muutti jonkin lapsensa kotiin, jopa naapuripaikkakunnalle.
Tuula K
Tuula K
olen löytänyt vuoden 1910 henjikirjasta Tyttärensä Riitan Paavola Juuka vuokko 25. ja Anne Reetta 1905 myös Paavolassa, mutta ei enää 1910. Anna Reetta meni naimisiin Kakkisen kanssa Lahtela 15 Vuokko. Hänestä en ole vielä etsinyt enempää tietoa, mutta 1910 ei ainakaan vielä merkintää sieltä. Kiitos sinulle yhteyden otosta. jatkan etsimistä, ja jospa vaikka vielä löytyisi.
terv. Sametti
terv. Sametti
Kiitos vielä tuulacu.
Sain tietoa Kaisa Kortelainen os. Pyykkö. Hän menikin naimisiin Mikko Kokkosen kanssa talosta 45. Vuokko
Terveisin Sametti
Sain tietoa Kaisa Kortelainen os. Pyykkö. Hän menikin naimisiin Mikko Kokkosen kanssa talosta 45. Vuokko
Terveisin Sametti