Joulua

Tänne voit lähettää sukututkimukseen liittyviä kysymyksiä, henkilöhakuja, linkkivinkkejä ja muuta sellaista.
kyllikki
Viestit: 281
Liittynyt: 12.08.2006 20:46
Paikkakunta: Kemijärvi

Joulua

Viesti Kirjoittaja kyllikki » 19.12.2006 20:27

Olen saanut paljon hyviä neuvoja foorumin jäseniltä, KIITOS siitä. Neuvojen avulla olen saanut tietää useista pikkuserkuista. Aikaisemmin en tiennyt heistä mitään ja ihmettelin vuosikymmenet, miten isäni on voinut olla niin yksin, että ei ole ketään läheistä, ainoastaan oma jälkipolvi.

HYVÄT JOULUN JA UUDENVUODEN TOIVOTUKSET KAIKILLE!

Toivottelee :D Kyllikki

Avatar
Taavetti
Viestit: 69
Liittynyt: 29.10.2006 22:31
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taavetti » 20.12.2006 00:46

Hyvä joulua kaikille täältäkin.
Olen vain lukenut näitä viestejä toistaiseksi, ehkä joskus ehdin kyselläkin, jopa vastata jos satun osaamaan.
Suomela, Helman, Kantola, Merijärveltä, Pyhäjoelta, Kalajoelta alkaen 1700 -luvulta kiinnostaa. Myöhemmin Rautiossa, Ylivieskassa...

Avatar
Viinka
Viestit: 85
Liittynyt: 11.08.2006 20:10
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja Viinka » 20.12.2006 09:24

Nämä sivut ovat innostaneet ja kannustaneet myös minua suuresti jatkamaan tutkimuksiani ! Olen todella iloinen, että vaikka olen aloittelijana ehkä kysellyt tyhmiä, olen saanut aina asiallisia vastauksia, toisin kuin joillain muilla sivuilla. Onhan ymmärrettävää että kaikki ei voi heti olla ammattilaisia.

Joulun olen ajatellut rauhoittaa myös tutkimusten osalta. Vuoden vaihteen jälkeen taas jatketaan uusilla voimilla! Toivon mukaan aikaa riittää vaikka täytyy jälleen jatkaa arkista aherrusta työmaallakin. Jos tuntuu että aika käy tiukaksi, niin ehkä täytyy hankkia uusi äitiysloma/hoitovapaa, jotta tutkimukset edistyvät... :lol:

Riemukasta Joulua kaikille ! Syökää hyvin... :wink:

Kaisa
-Kaisa-


**Suvut joita tutkin : Rissaset, Kåhlmannit, Foudilaiset**

Marjaana
Viestit: 126
Liittynyt: 03.12.2006 21:58
Paikkakunta: Oulu

Rauhallista joulua!

Viesti Kirjoittaja Marjaana » 20.12.2006 12:08

Toivotan onnellista joulunaikaa kaikille ja varsinkin SSHY:n aktiiveille. Teette suurenmoista työtä!

Marjaana

sklehton
Viestit: 98
Liittynyt: 16.08.2006 15:50

Hyvää Joulua

Viesti Kirjoittaja sklehton » 20.12.2006 16:23

ja Onnellista Uutta Vuotta 2007 myös minun puolestani!

- Sami Lehtonen

Avatar
Taavetti
Viestit: 69
Liittynyt: 29.10.2006 22:31
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Joulua

Viesti Kirjoittaja Taavetti » 08.12.2011 12:19

Taas lähestyy joulu, monta joulua on mennyt tämän ketjun avaamisen jälkeen. On siis paikallaan toivottaa kaikille keskustelusivuja lukeville ja muillekin Rauhallista Joulun aikaa ja Antoisaa Uutta vuotta toimissanne, erityisesti sukujenne tutkimuksissa.
Suomela, Helman, Kantola, Merijärveltä, Pyhäjoelta, Kalajoelta alkaen 1700 -luvulta kiinnostaa. Myöhemmin Rautiossa, Ylivieskassa...

Vastaa Viestiin